صابردانلود

بزرگترین و بروز ترین وبلاگ دانلود پارسی

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

     به وبلاگ صابردانلود خوش آمدید

 

+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1398برچسب:,ساعت 17:33  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی بسیار زیبا The Godfather برای PSP

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا The Godfather را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی برگرفته شده از فیلم بسیار زیبای The Godfather می باشد . تصاویری از محیط بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید .

| دانلود در یک پارت ۶۲۰ مگابایتی


 The Godfather بازی بسیار زیبا The Godfather برای PSP

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:47  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی محبوب Silent Hill Origins برای PSP

این بار در سایت دانلود بازی بسیار معروف و محبوب Silent Hill Origins مخصوص کنسول PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . ژانر این بازی ، معمایی ، ترسناک می باشد که مطمئنا علاقمندان به این ژانر از این بازی بسیار زیبا لذت خواهند برد . گرافیک بالای بازی را می توانید در تصاویری که در ادامه مطلب قرار دارد مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۷۰۴٫۹۱ مگابایتی

 

Silent Hill Origins بازی محبوب Silent Hill Origins برای PSP


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:37  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی محبوب Football Manager Handheld 2012 برای PSP

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار جذاب و محبوب Football Manager Handheld 2012 مخصوص کنسول بازی PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از نام بازی مشخص است ، شما باید در نقش یک مدیر و مربی تیم خود را به سوی قهرمانی هدایت کنید . این بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم نماید . هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

| دانلود در یک پارت ۵۱٫۰۷ مگابایتی


Football Manager Handheld 2012 بازی محبوب Football Manager Handheld 2012 برای PSP


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:37  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی بسیار زیبا Tom Clancy’s Splinter Cell: Essentials.v2 برای PSP

این بار در سایت دانلودها نسخه دوم بازی بسیار زیبا و محبوب Tom Clancy's Splinter Cell: Essentials.v2 را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی ساخته شده ، توسط شرکت بزرگ بازی سازی یوبی سافت می باشد . اگر شما هم به بازی های اکشن – حادثه ای با بهترین گرافیک ممکن علاقه دارید ، سایت دانلودها به شما عزیزان پیشنهاد می کند ، این بازی را از دست ندهید . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده فرمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۹۷۹٫۹۳ مگابایتی


Tom Clancys Splinter Cell  Essentials.v2 بازی بسیار زیبا Tom Clancys Splinter Cell: Essentials.v2 برای PSP


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:37  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSP

این بار در سایت دانلود ها ، بازی بسیار زیبا و فوق العاده جذاب TNA Impact: Cross the Line ، مخصوص کنسول بازی PSP را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که مطمئنا می تواند نظر شما را به خود جلب کند . سبک این بازی ، اکشن – مبارزه ای می باشد . شما باید در مبارزه های مختلف حریفان خود را شکست دهید تا قهرمان شوید . تصاویری از محیط این بازی که دارای گرافیک بسیار عالی می باشد را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۹۲۳٫۴۳ مگابایتی


TNA Impact Cross the Line بازی بسیار زیبا TNA Impact: Cross the Line برای PSP


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:10  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی بسیا زیبای Secret Agent Clank برای PSP

این بار در سایت دانلودها بازی گرافیکی و بسیار زیبای Secret Agent Clank را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این بازی که از گرافیک بالایی برخوردار است به صورت مرحله ای بوده که شما باید در نقش یک روبات از پس مراحل دشوار بازی عبور نمایید . تصاویری از محیط بازی را در ادامه مطلب می توانید مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۱٫۰۳ گیگابایتی


Secret Agent Clank بازی بسیا زیبای Secret Agent Clank برای PSP


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:6  توسط محمدصابر مشایخی 

بازی سرگرم کننده Let’s Golf v2 برای PSP

امروز در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده گلف Let's Golf.v2 را مخصوص کنسول PSP برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . تصاویری از محیط این بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .

 

| دانلود در یک پارت ۳۷٫۱۱ مگابایتی


Lets Golf.v2 بازی سرگرم کننده Lets Golf v2 برای PSP


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعت 1:6  توسط محمدصابر مشایخی 

صفحه قبل 1 صفحه بعد